30 augusti 2013

Vart tog hon vägen?

Jamen, asså... ibland blir det ju så mycket. Och den här veckan så har det varit mycket.

Först kom jag hem från Växjö och kompetensinventeringen med Trygghetsrådet. Och var JÄTTEtrött. Och hade hemläxa till nästa träff på måndag. Och har funderat och tänkt. Massor! Och fått så många "slap-my-forehead" insikter att jag är alldeles öm på pannan.

Och sen fick jag en höna på axeln. Och ni vet ju hur det blir då. Prat-prat-prat-prat....

Rosa har mycket att berätta























Och dessutom så har jag ju faktiskt inte gjort ett dugg i trädgården sista veckan. Och då blir det ju inte så mycket att berätta. Lixom. Det kommer nog att bli lite hattigt här de närmsta veckorna så länge kursen pågår... sen hoppas jag att vi kommer tillbaka till det normala. Typ.

/ak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallo där snygging!
Tack för att du vill lämna en kommentar på min blogg! Jag blir alldeles jätteglad. Och varm och gosig i hjärtat. Sådär som man blir av en kram.


/anna-karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...