11 september 2013

Stackars mig

Täppt i dädan.
Feber.
Huvudvärk.

Stackars mig.


/ak

3 kommentarer:

  1. Ja, stackars stackars dig! Jag har också varit sjuk men nu är bara hostan kvar. Och tröttheten, så det blir inget gjort i trädgården. Det är synd om mig med!

    SvaraRadera
  2. Ja, fy tusan vad det är synd om oss.

    Och nu har jag fått nackspärr oxå! Fast i halsen. Eller... på sidan lixom. Ont som tusan gör det. Jag h-a-t-a-r att vara sjuk.


    /anna-karin

    SvaraRadera
  3. Usch så jobbigt du har det!
    Hoppas att det ger sig snart så du får bli pigg igen!

    Kram från Märit

    SvaraRadera

Hallo där snygging!
Tack för att du vill lämna en kommentar på min blogg! Jag blir alldeles jätteglad. Och varm och gosig i hjärtat. Sådär som man blir av en kram.


/anna-karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...