4 mars 2014

Titta vilken fin bild jag hittade



Superfin. Eller hur? 
Jag har bara en sak att säga...

DEN VISAR DÖDEN!

Ja.... eller. Ok, nu överdriver jag. Lite. Det är pollen. Och med åren har jag utvecklat en pollenallergi som jag inte hade när jag var yngre. Och det suger. Även om det inte är dödande. För mig. 

Men jag nyser. Och ryser. Och kliar näsa och ögon. Och hela tiden har jag irritation i halsen. Sa jag att  DET SUGER. 

Meeeenn..... I ain't mad. Nope. Jag tar bara ett djupt andetag till, hånler lite åt kli i ögon och näsa och nyser föraktfullt en gång till. För man är ju viking. 

/ak

2 kommentarer:

  1. Ja den var läcker! Kul att se det där som ställer till så mycket besvär... Här har hasseln börjat.

    Ha det gott! Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, pollen är rätt coola, up close and personal, så där. Synd bara att de är så irriterande. ;) Och i allra värsta fall får man väl ta sig en Clarityn eller nåt.


      /anna-karin

      Radera

Hallo där snygging!
Tack för att du vill lämna en kommentar på min blogg! Jag blir alldeles jätteglad. Och varm och gosig i hjärtat. Sådär som man blir av en kram.


/anna-karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...