1 januari 2014

Gott Nytt År


Vi hade en lugn och stillsam nyårskväll. Som tur var hade vi inget planerat eftersom jag blev hängig på dagen med ont i halsen, lite feber och täppt näsa. Förra året var jag sjuk på julafton. I år på Nyårsafton. Man undrar ju lite vad som händer nästa år? I alla fall, vi åt lite gott, drack lite gott och tittade sen på Love Actually tills det var dags att dra på sig varma kläder och gå ut och titta uppåt.

Och idag är vi trötta. Och gör inte så mycket.

Men imorgon så är det dags. Att städa bort julen. OJ så skönt det ska bli. Lika mysigt som det är att plocka fram den, lika skönt är det att städa bort den. Jag har massor med planer för olika blogginlägg och jag tror jag kan lova fler "byggrelaterade" saker. Och när jag säger byggrelaterade, menar jag inte snickra ihop en byrå. Utan kanske något att ställa på byrån. Småsaker. Heminredningsdetaljer. Typ. Vill inte säga för mycket än, men ... jag har idéer.

Personligen så har jag även en ganska bra känsla inför 2014. Det känns som om det kan bli ett bra år. Jag kommer till exempel att få ett nytt jobb i år. Japp. Så är det. För om jag inte får det, så blir jag tokig. Och grinig. Och det vill ju ingen människa att jag ska bli. Eller hur?! Näe just det. Så nytt jobb. ;)

I alla fall - hoppas du hade en härlig nyårsafton och att 2014 bara för med sig bra saker till dig. Och om det blir jobbiga saker - att de inte blir jobbigare än att du kan klara av dem på en enkelt sätt.

Så, är ni beredda? Bra. 2014 - nu kör vi!


/anna-karin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallo där snygging!
Tack för att du vill lämna en kommentar på min blogg! Jag blir alldeles jätteglad. Och varm och gosig i hjärtat. Sådär som man blir av en kram.


/anna-karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...