16 januari 2015

Mycket som händer just nu



VÄLDIGT mycket som händer just nu. Vilket på det hela taget är lite irriterande eftersom jag inte har riktigt med tid på dagarna att hålla på att pyssla. Jobbsökandet kommer ju först. Och då är det såååå frestande när man har tusen bra idéer samtidigt och inte kan hålla på med dem. (Fast kanske lite, lite pysslande smyger det sig in ändå. ;)

I alla fall, så ville jag bara säga att jag inte har gone missing igen, utan att det pulas på som tusan här bakom kulisserna. Mellan intervjuträning med mentor, riktiga intervjuer, timmar framför datorn för att hitta jobbannonser, skriva brev, skicka ansökningar...ja, ni fattar. Att hitta nytt jobb är inget för en latmask, det är allt jag har att säga.

I helgen hoppas jag bli klar med ett par av de här långdragna projekten jag håller på med, så med lite tur kommer bilder och kanske en och annan beskrivning nästa vecka. Håll tummarna. Hehehe....


/ak


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallo där snygging!
Tack för att du vill lämna en kommentar på min blogg! Jag blir alldeles jätteglad. Och varm och gosig i hjärtat. Sådär som man blir av en kram.


/anna-karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...