12 april 2015

I morgon

I morgon smäller det. Första dagen på nya jobbet. :D Känner mig faktiskt rätt lugn. Spänd förväntan, är nog rätt ord. Mitt största problem nu är, HUR lång tid tar det egentligen att duscha, äta frulle, borsta tänderna, sminka sig och klä på sig på morgonen? I rätt ordning!! Asså.... jag har ingen riktig pejl, känner jag. Därför blir det en tidig morgon. Så att jag inte behöver stressa. För då blir jag varm och när jag blir varm sätter vallningarna igång (ja, man är ju i DEN åldern) och svetten lackar. Och det är trist.

Medans ni grunnar på era egna morgonrutiner kommer här en liten film på Sixten Kanin från i går när han fick komma ut för första gången för året. Det brukar han fira med att springa runt i hela trädgården i våldsam fart och sen springa in och kollapsa under en fåtölj och sova bort resten av dagen. Det är väl lite si och så med kondisen efter en lång vinter kan man tänka.


Tittas med fördel på helskärm. Så att man verkligen ser hur han springer. ;) 


/ak


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallo där snygging!
Tack för att du vill lämna en kommentar på min blogg! Jag blir alldeles jätteglad. Och varm och gosig i hjärtat. Sådär som man blir av en kram.


/anna-karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...