16 november 2013

TipsLördag - fixa enkelt kort snabbt

Bortbjuden? Inget kort? Ingen tid. Inga problem. 





Du behöver:

  • Ett vikt A4 ark. Helst i kartong, men du kan ta två vanliga kopieringspapper och lägga ihop oxå.
  • Blandande småpapper. Jag tog lite kartongrester, men annars funkar reklamblad som är lite kraftiga.
  • Tejp, vanlig och dubbelhäftande alt. lim.
  • Snöre, garn el. liknande
  • Penna



Vimpelspelet tar ungefär 10 min att göra. Om du inte är suuuuper-petig så klart. Men det har du inte tid med och ingen kommer att titta så noga ändå.

 



 


TIPS! Om det är superbrådis, struntar du i kortet och hänger vimpelspelet direkt på paketet istället. 


  






Vad sitter du här för? Du har bråttom. Spring och gör ett kort och iväg och partaja istället!


/ak

:::  TipsLördag  ::: 
Lite enklare, snabbare, kortare beskrivningar. Ibland av mig. Ibland av andra. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallo där snygging!
Tack för att du vill lämna en kommentar på min blogg! Jag blir alldeles jätteglad. Och varm och gosig i hjärtat. Sådär som man blir av en kram.


/anna-karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...